Бәсекелестерді зерттеу (бәсекелестік барлау) – компания бәсекелестерінің бағалары, нарықтағы үлесі, мықты және осал жақтары туралы ақпаратты жүйелі түрде жинау және сараптау. Өз бәсекелестік бағытын бақылап отыру өте маңызды, өйткені компания нарықтағы артықшылықтарын жоғалтып немесе нарық мүмкіндіктері мен трендтерін жіберіп алуы мүмкін. .
Бәсекелестерді зерттеуге мыналар кіреді:
Бәсекелестікті барлау market research бағыты бойынша көптеген зерттеу жобаларының ажырамас бөлігі болып табылады. Біз бәсекелестерді 2000 жылдардан бері зерттеп келе жатырмыз. Бұл бағытта 100 астам жоба жүргіздік.
Біз әртүрлі нарықтар мен салалар үшін бәсекелестік барлау жүргіздік: