Бәсекелестерді зерттеу

Бәсекелестерді зерттеу (бәсекелестік барлау) – компания бәсекелестерінің бағалары, нарықтағы үлесі, мықты және осал жақтары туралы ақпаратты жүйелі түрде жинау және сараптау. Өз бәсекелестік бағытын бақылап отыру өте маңызды, өйткені компания нарықтағы артықшылықтарын жоғалтып  немесе нарық мүмкіндіктері мен трендтерін жіберіп алуы мүмкін. .

Бәсекелестерді зерттеуге мыналар кіреді:  

  • Бәсекелестердің ассортименттік және өнімдік стратегиясын сараптау  
  • PR және жарнамалық белсенділігін сараптау 
  • Бәсекелестердің сауда-саттық ауқымы мен нарықтағы үлесін сараптау  
  • Бәсекелестердің географиялық өкілеттілігін сараптау  

 BRIF Research Group-ң бәсекелестік барлаудағы тәжірибесі  

Бәсекелестікті барлау market research бағыты бойынша көптеген зерттеу жобаларының ажырамас бөлігі болып табылады. Біз бәсекелестерді 2000 жылдардан бері зерттеп келе жатырмыз. Бұл бағытта 100 астам жоба жүргіздік.  

Біз әртүрлі нарықтар мен салалар үшін бәсекелестік барлау жүргіздік:

  • Тау-кен өндірісі  
  • Мұнай-газ өндірісі  
  • FMCG секторы мен бөлшек сауда   
  • Банктік сектор және қаржы қызметтері  
  • Өндірістік тауарлар саласы және машина жасау  
  • Агробизнес пен ауыл шаруашылығы  
  • Көлік саласы
  • Логистика және пошта қызметтері  
  • Тағы басқа көптеген нарықтар мен салалар