Нарық зерттеу (market research) – нарыққа жаңа шыққан немесе жұмысының бағытын өзгертіп, болмаса жаңа өнім шығарып жатқан компаниялар үшін маңызды мәселе. Мұндай зерттеулерді жаңа өндірістік жобалар үшін жиі тапсырады. Мысалы, жаңа зауыт салғанда нарық ауқымы мен мөлшерін, бәсекелестік деңгейін тағы көптеген басқа жәйттерді түсіну өте қажет.
Нарықты зерттеу барысында мына сұрақтарға әсіресе жиі жауап алуға мүмкіндік туады:
Нарық сараптамасында ең жақсы нәтижелер әдістемелерді біріктіргенде шығады. Әсіресе жиі қолданылатын әдістер:
BRIF Research Group компаниясының нарық зерттеуін өткізуде тәжірибесі көп. Бұл сегментте біз 2001 жылдан бері істеп келе жатырмыз. Біз төмендегі салаларда әртүрлі деңгейдегі күрделілігі бар market research жүргіздік: