Нарық зерттеу

Нарық зерттеу (market research) – нарыққа жаңа шыққан немесе жұмысының бағытын өзгертіп, болмаса жаңа өнім шығарып жатқан компаниялар үшін маңызды мәселе. Мұндай зерттеулерді жаңа өндірістік жобалар үшін жиі тапсырады. Мысалы, жаңа зауыт салғанда нарық ауқымы мен мөлшерін, бәсекелестік деңгейін тағы көптеген басқа жәйттерді түсіну өте қажет.  

Нарықты зерттеу барысында мына сұрақтарға әсіресе жиі жауап алуға мүмкіндік туады:

  • Нарық мүмкіндігі/тетігі бар ма?  
  • Бәсекелестік қаншалықты күшті?  
  • Нарықтың даму динамикасын қандай себептер мен күштер анықтайды?  
  • Нарық ары қарай қалай дамиды? Трендтерді анықтау.  
  • Нарықта қиындықтар мен қауіп-қатерлер бар ма?  

Нарық сараптамасында ең жақсы нәтижелер әдістемелерді біріктіргенде шығады. Әсіресе жиі қолданылатын әдістер:  

  • DeskResearch көмегімен қосымша ақпарат жинау
  • Нарық сарапшыларына сұрақ жүргізу  
  • Сандық зерттеу көмегімен нарықтың сандық сипаттамаларын жинау   
  • Бәсекелестік барлау  

  BRIF Research Group жұмысының тәжірибесі

BRIF Research Group компаниясының нарық зерттеуін өткізуде тәжірибесі көп. Бұл сегментте біз 2001 жылдан бері істеп келе жатырмыз. Біз төмендегі салаларда әртүрлі деңгейдегі күрделілігі бар market research жүргіздік:  

  • Электртехникалық жабдықтар  
  • Арнайы техника
  • Химия және мұнай-газ салалары   
  • Тау-кен саласы және металлургия
  • Ауыл шаруашылығы
  • Өңдеу өндірісінің салалары  
  • Құрылыс материалдарын өндіру саласы   
  • Құрылыс
  • Байланыс және IT-нарықтар
  • FMCG-нарықтар
  • Банктік және сақтандыру секторы
  • Әртүрлі қызметтер нарығы  
  • Тағы басқа көптеген салалар