Нарықтар сараптамасы – маркетингтік зерттеулердің маңызды бағыты. Компанияның жұмысын дұрыс құру үшін нарықта не болып жатқанын, оған қандай күштер мен беталыстар әсер ететінін білу – өте маңызды екенін түсіну. Дәл осындай түсінік нарықтарға жүйелі түрде сараптама жасап отыру арқылы қалыптасады. Маркетингтік зерттеулердің осы бағыты өзгерістер кезеңінде, жаңа нарыққа шығу, жаңа өнім шығару кездерінде әсіресе маңызды. .
Нарықтар сараптамасы мына сұрақтарға жауап алуға мүмкіндік береді:
Нарықтар сараптама бағдарламасы BRIF Research Group-ң қызметтер портфеліне 2001 жылдан бері кірген. Біз Қазақстан, ТМД және алыс шетелдерде нарықтар сараптамасы бойынша 200-ден астам жоба орындадық. Әртүрлі нарықтар және облыстармен жұмыс істедік. FMCG –н бастап ауыр машина жасау мен металлургияға дейін қамтылды.