Retail research

BRIF Research Group компаниясы бөлшек сауданы (retail research)  зерттеумен 2009 жылдан бері айналысады. Осы уақыт ішінде біз жергілікті және шетелдік компаниялармен 100-ге жуық жобалар өткіздік. Мұндай зерттеулер әсіресе FMCG секторындағы компаниялар үшін өте маңызды. Олар  үшін retail  жұмысының тиімділігі  - өмір қажеттілігі. Біз оларға өзінің бөлшек саудадағы бизнес-тәртібін құрып, жақсартуға көмектесеміз.   .

Retail зерттеулер мына мақсаттар үшін қолданылады:  

  • Нақты бренд, тауар немесе бір топ тауар бойынша нарықтағы үлес немесе сату деңгейін түсіну  
  • Ритейльде бәсекелестік деңгейін түсіну  
  • Дистрибьюторлар желісі жұмысының тиімділігін түсіну  
  • Баға саясатын түсіну және оптимизациялау  
  • Ассортиментті матрица құру  
  • Сауда орындарында жарнама белсенділігін жақсарту  
  • Сауда орындарында бренд тауарының кол жетімділігін түсіну  
  • Және басқа да көптеген мәселелер үшін   

BRIF Research Group  ритейль аудитте зерттеудің мына түрлерін жүргізеді:

  • Retail census. Берілген елді мекен/аумақ/елде негізгі параметрлерін (нақты мекен-жайы, жекешелендіру түрі, көлемі, көрінісі т.с.с)  жолшыбай тіркей отырып барлық сауда нүктелеріне санақ жүргізу   
  • Shop-chek. Жеке саудада компания жұмысының негізгі параметрлерін шағын, толқынды және жедел зерттеу  
  • Баға бойынша деректер жинау (price-check). Компания және бәсекелестердің негізгі  ассортиментті бірліктері бойынша деректер жинау   
  • Толық ритейл аудит. Кешенді зерттеу. Көптеген басқа retail зерттеулер мен сараптама үшін негіз болып қаланады 
  • Сауда орындарында жарнама белсенділігіне сараптама жасау.   Жарнама құрылғылары мен стандарттарды  тексеру.  
  • Өткіштік және трафик бойынша деректер жинау. GIS-зерттеулер. Сауда орнының жанында негізгі нүктелерде өтетін жаяу жүргіншілер мен көлік саны туралы ақпарат жинау. Дүкен немесе басқа нысанды орналастыруға қолайлы орын іздеу және сараптама жүргізу.

Кейсы / Кейсы методике

Другие решаемые методики