Сандық зерттеулер

BRIF Research Group компаниясы сандық маркетингтік зерттеулер жүргізуде тәжірибесі мол. 1991 жылдан бері компания Қазақстан мен шет елдерде сандық зерттеулердің 500-ден астам жобасын жүзеге асырды.  

Сандық әдістемелер зерттеулерде қаралған мәселе бойынша нақты сандық деректер алуға мүмкіндік береді. Алғашқы ғылыми болжамдар мен ойлар сапалық зерттеулер арқылы құрылғанда және олар бойынша көбірек нақты да әртүрлі ақпарат алу керек болғанда сандық зерттеулер арқылы ең жақсы нәтижелерге қол жеткізуге болады.. 

  BRIF компаниясында біз сандық зерттеулердің келесі әдістемелерін қолданамыз:

  • Жеке сұхбаттар (PAPI, CAPI) - door-to-door, Business location interviews, Street interviews, Central Location interviews
  • Телефон арқылы сұхбат  (CATI)
  • Web-сұхбат (CAWI) / Online сұхбат
  • Өздігімен толтыратын сұралнамалар  
  • Трекингтік зерттеулер 

Зерттеудің бұл түрі сапалыға қарағанда мәселелердің шектелген шеңбері бойынша анағұрлым көп адамнан санмен айқындалған ақпарат алуға мүмкіндік береді, бұл оны статистикалық әдістермен өңдеуге және нәтижелерін барлық тұтынушыларға таратуға  мүмкіндік береді.

Посты по методике

Методики используемые для расширения

Другие решаемые методики