Тұтынушы – кез келген компания маркетингінің стратегиясындағы негізгі бөлік. Тиімді стратегия құру үшін өз тұтынушысын білу керек. Оның қарым-қатынасындағы сандық та, сапалық та жайларын түсіну қажет.
Тұтынушыны зерттеу – сандық та, сапалық та маркетингтік зерттеулерінің өзекті мәселелерінің бірі. Мінез-құлық пен мотивацияның терең түбінде жатқан жақтарын түсіну үшін фокус-топтар мен үйдегі кездесулерді қолдануға болады. Өзінің барлық тұтынушыларының құрылымын түсіну үшін сандық зерттеу өткізіп негізгі сегменттерді бөліп алу мүмкіндігі бар. Тұтынушыны зерттеу мына сұрақтарға жауап алуға көмектеседі: :
Тұтынушыларды зерттеу – бізге өз зерттеулерімізде әсіресе жиі кездесетін мәселелердің бірі. Тұтынушыларды зерттеуді біз 90-шы жылдары компания пайда бола салысымен бастадық десем артық айтпаған болар едім.
Біз тұтынушыларды зерттеу үшін көптеген сандық зерттеулер жүргіземіз:
Сондай-ақ сапалы зерттеулер сияқты: